V rozsahu Vaší žádosti ve které požadujete:
1. Faktury od zhotovitele vztahující se k plnění smlouvy
2. Kopie stavebních deníků
KSÚS žádosti vyhovuje a vzhledem k množství poskytovaných dokumentů (zhruba 2 000 stran), je zpřístupní k nahlédnutí v budově ředitelství na adrese Žižkova 263, 251 01Říčany u Prahy a to dne 24. 10. 2024 mezi 13:00 a 15:00 hod anebo dne 29. 11. 2024 mezi 9:00 a 11:00 hod.
Zvolený termín prosím, z důvodu nutnosti převozu dokumentů z jiných pracovišť, potvrďte na emailové adrese kamila.cerna@ksus.cz, alespoň jeden pracovní den předem. Bez tohoto potvrzení nebudou v daný termín dokumenty k dispozici!
Co se týče části Vaší žádosti, ve které požadujete „doklady o likvidaci všech odpadů z předmětu díla, zejména zeminy odpadů atd.“. KSÚS žádosti vyhovuje s tím, že požadované dokumenty dosud nemá, jsou součástí dokladové části stavby, která se aktuálně dopracovává a kompletuje, bude k dispozici KSUS až po ukončení stavby začátkem roku 2025, kdy si ji samozřejmě můžete dotazem podle zákona 106/1999Sb. vyžádat.
Co se týče části Vaší žádosti, ve které požadujete „změnové listy včetně příloh, které se vztahují k předmětu plnění jednotlivých smluv.“ KSÚS žádosti vyhovuje s tím, že jsou předmětné dokumenty veřejnosti dostupné v registru smluv na adrese https://smlouvy.gov.cz/ .