Krajská správa a údržba silnic Středočeského kraje

Dne 12.6.2025 bude z technických důvodů podatelna KSÚS uzavřena. Děkujeme za pochopení.

II/110 Benešov, dopravní opatření u nádraží

Jedná se o rekonstrukci silnice II/110 (ulice Nádražní), kde bude provedena rekonstrukce s plnou novou konstrukcí vozovky. V Nádražní ulici bude vybudována nová okružní křižovatka. Úpravy zahrnují rovněž část ulice Tyršova až po Dukelskou ulici. Na jižní straně navazuje rekonstrukce na akci Autobusového terminálu. V rámci rekonstrukce budou rovněž provedeny práce zahrnující i úpravy pro osoby s omezenou schopností […]

II/272, most ev. č. 272-004 přes Labe za obcí Litol a rekonstrukce komunikace II/272- I. Eetapa

Stavba byla rozdělena do dvou zásadních stavebních objektů (dále jen „SO“), kterými byly SO 101 a SO 201. Předmětem SO 101 byla rekonstrukce silnice II/272 v úseku mezi křižovatkami se silnicemi II/611 a II/331 v délce cca 4,6 km. V úseku od začátku úseku až před křižovatku se Semicemi byla provedena obnova asfaltového souvrství v tl. 150 mm. V úseku

II/610 Podolanka-Dřevčice, Dřevčice- Brandýs nad Labem

Dne 24.06.2020 proběhla kolaudace stavby „II/610 Podolanka – Dřevčice, Dřevčice – Brandýs N. L.“Hlavním objektem stavby byla rekonstrukce silnice II/106. Rekonstrukce vycházela ze stávajícího technického stavu a reflektovala ČSN 736101 Projektování silnic a dálnic – říjen 2004. Náplní objektu byla rekonstrukce silnice v celé šíři koruny – cca 8,0 – 9,0 m, pročištění podélného systému

Předání staveniště II/112 Jemniště – Domašín

Dne 1. 6. bylo předáno staveniště akce II/112 Jemniště – Domašín. Projekt řeší povrchovou úpravu silnice II/112 mezi obcemi Jemniště a Domašín, mezi křižovatkou se sil. III/11117 a mostem ev.č. 112-015, tj. v rozsahu provozního staničení na ZÚ v km 9,480 a na KÚ v km 17,788 v obci Domašín. Povrchová úprava silnice II/112 nespočívá

Realizace akce II/112 Struhařov, rekonstrukce silnice provozní staničení km 6,70 – 9,48

Dne  15. 6. 2020 bylo zhotoviteli předáno staveniště pro stavbu II/112 Struhařov, rekonstrukce silnice provozní staničení km 6,70 – 9,48, součástí stavby je i projekt rekonstrukce mostů II/112 mosty ev.č. 112-007, 009 a 010 u obcí Dobříčkov a Jemniště. Jedná se o opravu vozovky silnice II/112 v celkové délce 2 780 metrů. Je navržena oprava vozovky s

II/106 hranice okresu Benešov – Chrást nad Sázavou, rekonstrukce

Dne 15.6.2020 proběhlo předání staveniště k akci „II/106 hranice okresu Benešov – Chrást nad Sázavou, rekonstrukce Cílem projektu je stavební úprava vozovky silnice II. třídy (II/106 v úseku hranice okresu Benešov – Chrást nad Sázavou) v celkové délce 4,988 km zvýšením její únosnosti a odstraněním stávajících poruch krytu (podélné a mozaikové trhliny, drobné výtluky, místy deformace,

Zahájení realizace projektu II/105 Psáry, průtah

Dne 25. 5. 2020 proběhlo předání staveniště stavby II/105 Psáry, průtah. Stavba by měla trvat 8 měsíců. Předmětem této stavby je realizace rekonstrukce silnice II/105 v průtahu obcí Psáry. Stavba je situována v intravilánu obce Psáry. Komunikace II/105 prochází ulicí Psárská. Stavba navazuje na konec v minulosti provedené úpravy silnice II/105. Začátek úpravy je před

Kolaudace projektu II/107 Kamenice – hr. okresu Benešov

dne 5. 5. 2020 proběhla kolaudace a kontrolní prohlídka stavby „II/107 Kamenice – hr. okresu Benešov.“ Zhotovitelem stavby byla společnost BES, s.r.o. aCena stavby podle smlouvy činila 6 907 626,21 KčStavba je spolufinancována EU

Předání staveniště II/105 Psáry, průtah

Předmětem této stavby je realizace rekonstrukce silnice II/105 v průtahu obcí Psáry. Stavba je situována v intravilánu obce Psáry. Komunikace II/105 prochází ulicí Psárská. Stavba navazuje na konec v minulosti provedené úpravy silnice II/105. Začátek úpravy je před obecním úřadem za křižovatkou s ulicí „K Junčáku“, v křižovatce s ulicí „Slepá“. Konec úpravy je v

II/272 Starý Vestec, Přeložka silnice

Jedná se o přeložku silnice II. třídy č.272 v obci Starý Vestec. Silnice II/272 spojuje dálnici D11 a Lysou nad Labem a je zatížena vysokými intenzitami těžké nákladní dopravy.  Stávající komunikace je vedena skrz obec pomocí dvou blízko sebe umístěných křižovatek. Toto uspořádání je nevhodné jak z hlediska plynulosti, tak bezpečnosti provozu. Proto bude doprava

Přejít nahoru