Krajská správa a údržba silnic Středočeského kraje

Dne 2.12.2025 bude z technických důvodů podatelna KSÚS uzavřena. Děkujeme za pochopení.

V Pátku je hotovo o dva měsíce dříve

Most v Pátku na Nymbursku je hotový o dva měsíce dříve, než počítal původní plán, přitom práce začaly teprve na začátku letních prázdnin. Nyní už je stavba zkolaudována a řidiči ji mohou bez omezení využívat. Původní překlenutí zdejšího Sánského kanálu z roku 1960 bylo ve špatném stavebně-technickém stavu a bylo nutné jej zcela zbourat a postavit nové. […]

Na Kolínsku dokončujeme opravy dvou komunikací

Na Kolínsku dokončujeme opravy dvou silnic. Stavební firmy odfrézovaly původní povrch, provedly sanace, vyčistily příkopy a nyní se chystají na finální pokládku nového asfaltového koberce. Celkem za opravy zaplatíme 17 milionů korun. A o které silnice jde? Pňov-Předhradí – Sokoleč, III/32912, zhotovitel: M-Silnice Bořetice – Bohouňovice, III/32912, zhotovitel: Strabag

Tiskové prohlášení KSÚS k podání návrhu na přezkoumání společnosti AVE Kladno na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže

Obdrželi jsme informaci o tom, že společnost AVE podala návrh na přezkoumání úkonů zadavatele k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) ve věci probíhajícího zadávacího řízení na zajištění správy a údržby silnic II. a III. tříd ve Středočeském kraji. Tento krok společnosti AVE Kladno vnímáme jako pokus zkomplikovat a oddálit dokončení transparentního výběrového řízení, které

U Netřebic stavíme nový most

V prosinci zprovozníme nový most u Netřebic na Nymbursku. Ten původní byl ve špatném, až havarijním stavu, nosná konstrukce byla za hranicí životnosti. Kromě toho most měl nízkou zatížitelnost a svodidla neodpovídala normám ani požadavkům na bezpečnost silniční dopravy. Silnice z obce směrem k Rašovicím je uzavřená, objízdná trasa je značena. Nový most vyjde na

Druhý díl podcastu Patník je venku

Další měsíc uplynul jako voda a je tu další díl našeho podcastu Patník. Tentokrát jsme se zaměřili na přípravu velkých staveb a také na přípravu na nadcházející zimní sezonu. Hosty byli Jan Fidler, náměstek pro investice KSÚS a Milan Peška, technicko-provozní náměstek KSÚS. Stačí kliknout zde.

Novinky na Berounsku

Silnice nedaleko Berouna září novotou. Konkrétně jde o silnice III/11543, III/11534 a III/11615 a úseky mezi Karlštejnem a Litní, Lounínem a Tmaní a dva úseky u Bítova.   Nechali jsme tu odfrézovat stávající živičný povrch, v místech poruch konstrukčních vrstev jsme nechali udělat sanace a poté stavební firma položila nový koberec. Dále obnovila krajnice a

Čerstvé info z provozu přímo v mobilu

V aplikaci Whatsapp jsme spustili informační kanál, ve kterém sdílíme nejnovější informace z našich silnic. V nadcházející zimní sezoně navíc budeme – ve zkušebním provozu – přinášet novinky přímo z našeho dispečinku. Samozřejmě zcela zdarma. Stačí kliknout na odkaz: https://whatsapp.com/channel/0029Vb6k8QI7IUYT60rKjD1n Tak honem, ať vám nic neunikne.

U Králova Dvora vznikne nová okružka

Na sjezdu z dálnice D5 u Králova Dvora bude sloužit nový kruhový objezd, přičemž propojí silnice III/11547, II/605J, sjezd z dálnice ve směru od Plzně a obchvat města vedoucí ulicí Alexandra Hesse.   Současná styková křižovatka je z hlediska bezpečnosti silničního provozu nevyhovující, statistka v tomto případě vykazuje nadprůměrné množství dopravních nehod. Nová okružní křižovatka nejenže zvýší bezpečnost, ale zároveň

Další opravený mostík. Tentokrát u Boreče

U Boreče na Mladoboleslavsku jsme zprovoznili nový mostík. Ten je součástí silnice III. třídy spojující obec s nedalekým Skalskem. Původní stavba byla ve velmi špatném technickém stavu. Práce začaly ve druhé polovině letošního května a skončily před několika dny. Cena rekonstrukce je zhruba 5,3 milionu korun s daní. Zhotovitelem je firma Swietelsky.

Práce na silnici mezi Sadskou, Kostelní a Pískovou Lhotou budou hotové příští rok v srpnu

Tentokrát přinášíme dobrou zprávu ze skutečně zevrubné opravy silnice II/611 mezi Sadskou, Kostelní a Pískovou Lhotou na Nymbursku. Stavební firma postupně odfrézovala asfaltový povrch a nyní jej postupně nahrazuje novým, asfaltovým souvrstvím, přičemž využívá technologii recyklace za studena. Součástí stavby je i odvodnění tělesa, dosypání krajnic, aplikace vodorovného dopravního značení a dosazení toho svislého, či

Přejít nahoru